دانلود کتاب گرافیک کامپیوتری با رویکرد برنامه نویسی مبتنی بر DirectX

 

 

 

فهرست

فصل اول – مبانی ریاضی گرافیک

تبدیلات پایه ای

ماتریسهای همگن دوبعدی

تبدیلات مرکب

تبدیلات در فضای سه بعدی

فصل دوم – برنامه نویسی Direct X

شروع برنامه نویسی

ترسیم مثلث

دوربین و مختصات فضای جهانی

ترکیب رئوس با استفاده از اندیس ها

ایجاد زمین

حرکت در فضا

استفاده از رنگ

استفاده از نور

ایجاد Mesh

فصل سوم – ساخت محیط های سه بعدی

ایجاد پروژه

ترسیم سطح زمین

ترسیم ساختمانها

افزودن نور به محیط

حرکت هواپیما در محیط

کنترل هواپیما در محیط

تشخیص برخورد

ترسیم SkyBox

افزودن صدا

افزودن متن

 

راهنمای دانلود:
  • لینک دانلود آخرین نسخه مقاله به صورت پی دی اف جهت دانلود آماده است.
  • در صورتی که به هر دلیل موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید به ما اطلاع دهید.
برای دانلود فایل ها باید در سایت لاگین کنید

پسورد فایل : پسورد ندارد

مایل هستیم نظر شما را درباره این محتوا بخوانیم ، منتظر نظر شما هستیم!! :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *