جزوه ننویس؛ ما برات نوشتیم!

توضیحات کوتاه

________________________

5/5

جزوه ننویس؛ ما برات نوشتیم!

مثل فیلم دیدن با زیرنویس می‌ماند، بالاخره نمی‌دانی فیلم را نگاه کنی یا زیرنویس را؛ جزوه نوشتن سرکلاس را می‌گویم به نظر می‌رسد راهکارهای هوشمندانه تری نیز وجود داشته باشد!

با ظهور عصر دیجیتال تغییرات تغییرات مثبتی را در اکثر جنبه‌های زندگی حس کردیم، امروزه آموزش دیجیتال و آنلاین فراتر از یک فانکشن تقویتی بلکه پل اصلی حفظ ارتباط با دانش پذیران است. در آنسوی مرزها لیندا، کورسرا، یودمی، سولولرن و… ارزش پیشنهادی‌های جذابی در فضای دیجیتال پدید آورده‌اند، در کشور ما نیز جزوه ننویسید در قالب یک مارکت اندرویدی آموزشی سعی می‌کند نارسایی‌های حوزه آموزش را مرتفع کند.

دروس دانشگاهی به شکل اپلیکیشن‌های اندرویدی با امکاناتی مثل یادآور امتحان، محاسبه زمان درس خوندن، دفترچه یادداشت و… گردآوری شده‌اند و محتوای غنی آموزشی آن سبب شده است که دانشجویان با آرامش بیشتری به سراغ امتحانات بروند. نمونه سوالات کنکور کارشناسی ارشد با پاسخ واقعاً تشریحی به همراه دو سطح جزوه کامل همین الآن برای گوشی اندرویدی شما قابل دانلود است. برخی از دانشجویان حساسیت خاصی دارند که جزوه دقیقاً همان جزوه استادی باشد که همان ترم دارند و از طرفی باتوجه به استقبال دانشجویان برخی از اساتید تمایل دارند که جزوه و منابع آموزشی خود را با شرایطی خاص در اختیار جزوه ننویس قرار دهند از این جهت بخشی به اسم “ سفارش اپلیکیشن ” طراحی شده است که به شکل جداگانه با هردو گروه بزرگوار یاد شده همکاری می‌کند.

اپلیکیشن ” معادلات دیفرانسیل ” یکی از اپلیکیشن‌های محبوب جزوه ننویس است، حتی اگر این درس را پاس کرده‌اید توصیه می‌کنیم برای بهبود مطالب گذشته از آن استفاده کنید چرا که در اکثر علوم مهندسی درس‌های مختلف نیاز به پایه‌ای قوی در درس معادلات دیفرانسیل دارند.

کانال تلگرام جزوه ننویس ” (کلیک کنید) دسترسی سریع‌تری برای شما به دروس مختلف دانشگاهی ایجاد کرده است، کافیست اسم درس را جستجو کنید، مثلاً : #استاتیک ؛ خبر خوب دیگر اینکه جزوه ننویس خلاصه نکات کلیدی و پرتکرار دروس عمومی را نیز جمع آوری کرده است دروسی مثل اندیشه اسلامی ۱ ، اندیشه اسلامی ۲ ، تاریخ تحلیلی صدر اسلام و دانش و جمعیت خانوده ( همان تنظیم خانواده قدیم) هم اکنون در وبسایت و کانال تلگرام جزوه ننویس در دسترس دانشجویان عزیز قرار گرفته است.

امروزه محیط زیست و هوای پاک موضوع مهمی در سراسر دنیاست، کره زمین خانه ماست و هرچه بیشتر آن را تکریم کنیم ارزش‌های اخلاقی خود را آشکار کرده‌ایم جزوه ننویس با شعار ” جزوه دیجیتال درخت بیشتر” در مورد این موضوع احساس مسئولیت می‌کند جدا از اینکه قیمت کاغذ بسیار افزایش داشته و استفاده از اپلیکیشن‌های جزوه ننویس صرفه اقتصادی قابل توجهی برای دانشجویان دارد ( هر درس فقط ۴۹۰۰ یا ۷۹۰۰ تومان)، بسیاری از دانشجویان دغدغه‌مند نسخه دیجیتال جزوه را ترجیح می‌دهند و ما برای این حس مسئولیت آن‌ها احترام قائلیم و صادقانه آن را ستایش می‌کنیم.

راهنمای دانلود فایل

برای دانلود این کتاب باید در سایت لاگین شده باشید.
اگر در سایت حساب کاربری ندارید، لطفا ابتدا ثبت نام کنید.

اگر از جزوه ننویس؛ ما برات نوشتیم! استفاده کردی، نظرت رو دربارش بگو و به دیگران پیشنهاد بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهاد ما به شما :

_____________ _

ورود

حساب کاربری ندارید؟